ای باز
ای باز

ای باز

Ebaz

دانلود پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات


پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

دانلود پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 219 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه.......................................................................... 9

2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول............................................ 10

2-2-1- ساختار بازار.............................................................. 10

2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت.......................................... 10

2-2-2-1- بازار رقابت کامل........................................................ 10

2-2-2-2-  بازار انحصار کامل........................................................ 11

2-2-2-3-  بازار انحصار چند جانبه................................................... 12

2-2-2-4-  رقابت کورنو........................................................ 13

2-2-2-5- رقابت برتراند.................................................. 13

2-2-2-6- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی............................... 14

2-2-2-7- وضعیت رهبر و پیرو........................................ 14

2-2-2-8- وضعیت جنگ قیمت................................... 14

2-2-3- بازار رقابت انحصاری.............................................. 14

2-2-4- تمرکز بازار....................................... 15

2-2-5- قدرت بازار................................................... 16

2-2-6- شاخص‌های قدرت بازار................................................ 17

2-2-6-1- شاخص لرنر............................................... 17

2-2-6-2-شاخص هر فیندال- هیرشمن....................................... 17

2-2-6-3- کیو توبین............................................................ 18

2-2-6-4- شاخص بون...................................................... 19

2-2-7- جایگاه رقابتی محصول................................................... 20

2-2-7-1- استراتژی و خط مشی تعیین جایگاه........................... 22

2-2-7-2- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول................ 22

2-3- تبلیغات................................................ 23

2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات........................................ 24

2-3-2- تبلیغات و بازاریابی............................................ 26

2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات....................... 27

2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار........................................... 29

2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری.................. 33

2-3-6- تبلیغ اینترنتی...................................... 37

2-3-6-1- روش های تبلیغ اینترنتی............................................. 38

2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات......................................... 39

2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات...................................... 39

2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری..................................... 40

2-3-9-1- شدت تبلیغات و فروش.................................... 41

2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات......................... 41

2-3-10-1- سلسه مراتب تأثیرات......................................... 42

2-3-10-2-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات.. 42

2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری............................. 43

2-5- مروری بر پژوهش­های پیشین................................. 48

2-5-1- پژوهش های خارجی............................................. 48

2-5-2-پژوهشهای داخلی........................................ 50

دانلود پیشینه و مبانی نظری بازار رقابتی و تاثیر تبلیغات

ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه ( فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)


پاورپوینت ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه ( فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد با عناوین ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه در حجم 41 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل تعریف تئوری، رابطه بین تحقیق و تئوری، تئوری های حسابداری مالی، گزارشهای اهداف سه گانه، تحقیقات بازار سرمایه، فرضیه بازار کارآمد، محتوای اطلاعا

دانلود پاورپوینت ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه ( فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

دانلود پاورپوینت فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد با عناوین ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه
دانلود پاورپوینت ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه
تعریف تئوری
رابطه بین تحقیق و تئوری
تئوری های حسابداری مالی
تحقیقات بازار سرمایه
فرضیه بازار کارآمد
محتوای اطلاعاتی سود
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 644 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

عنوان: پاورپوینت ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه ( فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

دسته: حسابداری

تعداد اسلاید: 41 اسلاید

کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر هاشم نیکومرام و دکتر بهمن بنی مهد از جمله منابع مهم درس تئوری حسابداری رشته حسابداری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول و دوم این کتاب با عناوین  " ماهیت تئوری حسابداری "  و " تحقیقات بازار سرمایه " می باشد که در حجم 41 اسلاید همراه با  توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس تئوریهای حسابداری رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

فصل اول: ماهیت تئوری حسابداری

مقدمه

تعریف تئوری

رابطه بین تحقیق و تئوری

تئوری های حسابداری مالی

گزارشهای اهداف سه گانه

فصل دوم : تحقیقات بازار سرمایه

مقدمه

فرضیه بازار کارآمد

محتوای اطلاعاتی سود

خلاصه

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی  رعایت گردیده و قالب آن نیز به راحتی قابل تغیر می باشد.

دانلود پاورپوینت ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه ( فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده


دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده در 19 اسلاید قابل ویرایش توضیحات بیشتر درادامه

دانلود دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

بازارهای مصرف کننده 
عوامل موثر در رفتار مصرف کننده
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 377 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده

بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از 250 میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از 30 تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی جهان را تشکیل می دهد .

فهرست: 

nمدل رفتار مصرف کننده :

nخصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده:

nعوامل فرهنگی :

nعوامل اجتماعی :

nعوامل شخصی :

nعوامل روانی : 

مدل رفتار مصرف کننده: 

فروشندگان با استفاده از تجربه های روزانه خود ، حاصل از فروش مستقیم کالا به مشتریان اطلاعات و شناخت لازم را نسبت به آنها به دست می آورند . شرکتی که از چگونگی واکنش مصرف کنندگان نسبت به ویژگیهای مختلف کالا ، قیمت و غیره آگاهی داشته باشد در مقابل رقبای خود از یک امتیاز ویژه برخوردار است . نقطه شروع این تحقیقات بررسی مدلی محرک – واکنش رفتار خریدار است که در شکل می بینید .

دانلود دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازی های آموزشی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی


مبانی نظری و پیشینه بازی های آموزشی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی

مبانی نظری و پیشینه بازی های آموزشی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازی های آموزشی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی

مبانی نظری و پیشینه بازی های آموزشی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 61 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

آموزش و پرورش پیش از دبستان..............................................13

تعریف پیش دبستان..............................................................14

ظهور مراکز پیش از دبستان.....................................................15

اهداف آموزش و پرورش پیش از دبستان..................................15

توجه به رشد کودک در دوره پیش از دبستان.................................16

بازی....................................................................................16

تاریخچه بازی......................................................................18

ارزش بازی ها..................................................................19

مربیان در بازی.....................................................................21

نقش بازی در رشد کودک........................................................21

تنوع در بازی های کودکان..............................................................22

نکاتی چند درمورد بازی های کودکان......................................22

مراحل مختلف بازی های کودکان..............................................24

عوامل موثر در بازی....................................................................24

عامل هوش و خلاقیت.............................................................25

خلاقیت در بازی..........................................................................26

انواع بازی ها.............................................................................27

نظریه های مربوط به بازی............................................................29

اهداف کاربرد بازی ها.................................................................32

نقش والدین واطرافیان در بازی های کودکان......................................33

تاثیر موقعیت اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی خانواده بر بازی............. 33

دیدگاه نظریه پردازان درباره بازی..................................................33

دیدگاه و نظریه های اسلام و دانشمندان درباره بازی...................35

نقش تربیتی مادر در بازی های کودکان............................................37

خلاقیت....................................................................................38

فرایند خلاقیت............................................................................41

موانع خلاقیت............................................................................42

مولفه های خلاقیت.....................................................43

عوامل موثر بر خلاقیت...............................................................44

توانایی های فرد خلاق.................................................................45

آزمون های خلاقیت....................................................................45

نظریه های یادگیری و خلاقیت......................................................47

نظریه های علمی خلاقیت............................................................48

خلاقیت و مفهوم آن....................................................................50

جایگاه خلاقیت در تعلیم و تربیت....................................................51

عوامل فردی مطلوب در فرایند خلاقیت...........................................53

ویژگی های شخصیتی افراد خلاق..................................................53

نظریه های فلسفی خلاقیت در دوره باستان............................54

تاثیر دوره پیش از دبستان بر رشد خلاقیت.......................................54

اهمیت خلاقیت و تخیل برای کودک.................................................55

عوامل موثر بر خلاقیت..............................................................56

روش های آموزش و افزایش خلاقیت ............................................57

پیشینه داخلی............................................................................57

تحقیقات دیگر کشورها...............................................................60

نتیجه گیری.............................................................................63

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازی های آموزشی و خلاقیت کودکان پیش دبستانی

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع کارایی بازار سرمایه


پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع کارایی بازار سرمایه

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع کارایی بازار سرمایه در قالب ppt؛ قابل ویرایش و در حجم 34 اسلاید شامل تعریف بازار کارا، چرا بازار سرمایه باید کارا باشد؟، ویژگی بازارهای کارا، خصوصیات بازاری که دارای کارایی اطلاعاتی میباشد، تئوری بازار کارا و تخصیص بهینه منابع، نظری

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع کارایی بازار سرمایه

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف چارلز پی  جونز  ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع کارایی بازار سرمایه
پاورپوینت کارایی بازار سرمایه
پاورپوینت فصل دوازده کتاب مدیریت سرمایه گذاری تهرانی و نوربخش با موضوع کارایی بازار سرمایه
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1718 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34

عنوان: پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع کارایی بازار سرمایه

دسته: مدیریت مالی- حسابداری- اقتصاد

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 34 اسلاید

کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی. جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و دکتر عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری و تصمیم گیری در مسائل مالی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوازدهم این کتاب با عنوان کارایی بازار سرمایه می باشد که در حجم 34 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل و از جدیدترین ویرایش چاپ شده این کتاب تهیه شده که می توان از آن به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته، مدیریت سرمایه گذاری و ریسک، تصمیم گیری در مسائل مالی، تجزیه و تحلیل بازارهای مالی و اوراق بهادار و ... رشته های مدیریت مالی، حسابداری و اقتصاد استفاده کرد. بخشهای عمده این فایل شامل زیر می باشد:

تعریف بازار کارا

چرا بازار سرمایه باید کارا باشد؟

ویژگی بازارهای کارا

خصوصیات بازاری که دارای کارایی اطلاعاتی میباشد

تئوری بازار کارا و تخصیص بهینه منابع

نظریه بازار کارا

اشکال مختلف بازار کارا

شکل ضعیف بازار کارآ

شکل نیمه قوی بازار کارآ

شکل قوی بازار کارآ

الگوی بازارهای کارا

آزمون کارایی بازار

شواهدی از شکل ضعیف بازار کارآ

شواهدی از شکل نیمه قوی بازار کارآ

وظایف مدیران حرفه ای در بازار کارآ

بازارهای کارا در کشورهای توسعه یافته

 دلا‌یل عدم کارآیی بازار سرمایه ایران

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی  رعایت گردیده و قالب آن نیز به راحتی قابل تغیر می باشد.

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع کارایی بازار سرمایه